söndag 8 juni 2014

Tips?

Intag: 1000 kalorier.


Känns bra. Nu ska jag försöka bli av med all överätningsvikt. Någon som har tips? Ska dricka mycket vatten, vågar inte testa laxeringsmedel.

Träffade som sagt min kompis, Madde, idag. Det var trevligt faktiskt. Var rädd att det skulle bli stelt men gick ganska bra. Blev så klart triggad av henne dock.

Suttit hemma ganska länge. Varit sjukt hetssugen eller åtminstone sötsugen. Åt Mumsmums, ville ha mer men klarade mig. Känns skönt. Nu har Erik kommit hem från sitt sena jobb idag och vi ska se ett avsnitt Grimm innan det är dags att lägga sig. Min axel gör fortfarande cpont och jag tog inget varmt bad och använde inte massagestolsgrejen idag. Får göra det imorgon.

Vad är era bästa tips mot tjockkänslor?

Kommer få C i matte, vilket känns okej. Hade kunnat gå bättre men hade faktiskt kunnat gå sämre så jag ska väl vara nöjd egentligen.

1 kommentar:

  1. Har tyvärr inga bra tips mot tjockiskänslor mer än att antingen försöka ignorera dem, eller att tänka tvärtom. Försök tänka snälla tankar om dig själv, hitta nåt du gillar och fokusera på det :)

    SvaraRadera