onsdag 18 juni 2014

Feeling fake.

Jag åt ingen mat igår. Ingen näring. Bara skit. Glass och choklad. 1500+ kalorier. Jag är så äckligt svag och jag vet inte vad jag ska göra. Men jag kan knappt vara ledsen för Erik har kommit hem idag. Det är underbart. Vi ska ut snart, kanske ta en promenad. Jag vet inte riktigt. Han har köpt mer choklad till mig. Dock en av mina favoriter så jag försöker vara normal och inte tänka på ångesten. Trots att jag snart ätit alldeles för många. Vi ska antagligen laga middag tillsammans. Är dizzy bara jag ställer mig upp så jag antar att något med näring kan vara bra. Samtidigt som jag inte förtjänar det. Fast jag bestraffas med ångest efter så jag antar att det väger upp.

Känner mig sjukt fake som har denna blogg, som pratar med er, som tror att jag är en av er, som tror att jag har ett problem. Jag är helt klart störd i huvudet och fake som få. Varför kan jag inte sluta äta?




1 kommentar:

  1. Du är inte alls fake och det är helt klart att du har problem som du borde få hjälp med eftersom du inte mår bra. Ätstörningar sitter inte i vikten och man kan vara tusen gånger mer ätstörd som normalviktig än som underviktig t.ex. Kram <3

    SvaraRadera