tisdag 10 juni 2014

Jag är bara deppig.

Intag: 1317 kalorier.

Ganska bra dag ändå. Har ätit Mumsmums, så ska inte klaga.

Hade picknick med Erik i solen på en gräsmatta. Åt en egenihopplockad sallad. Gott!

Har ångest nu. Försökt döva den med serier och nu är klockan plötsligt ett. Vill inte sova men måste ju upp till "skolan" imorgon. Vi har bara oseriösa dagar kvar. Imorgon ska vi vara i en park, spela brännboll och typ grilla? Jag kommer antagligen bara sitta där. Möjligtvis att jag spelar lite brännboll, vet inte. Lär inte äta, om jag inte tar med mig något eget. Faktiskt så blev jag lite otaggad på att ens åka dit nu. Vi får se hur det känns imorgon bitti.

Jag har tyvärr väldigt mycket ångest nu för tiden. Vill nästan berätta för någon om mina "problem" men samtidigt känns de inte tillräckligt allvarliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar