onsdag 25 juni 2014

Hello!

Somnade någon gång runt halv fem, inte så jävla bra men bättre än vid åtta. Jag har nyss skrivit ut biljetten till Bråvalla. Ska ju dit med en klasskamrat imorgon. Är pepp men samtidigt inte eftersom att jag fortfarande är sjuk. Det kommer inte vara så roligt. Samt måste upp senast åtta imorgon bitti och jag har svårt att se att jag kommer få särskilt mycket sömn innan det. Fast det blir nog kul ändå. Jag ska ju få så Bring Me the Horizan för fan! :D Någon anann som ska dit?

Nyss sett klart Being Human. Så bra men ledsen att den är över. Tips på annan övernaturlig serie? *Geek* Ätit runt 1500 kalorier så länge men lär tyvärr bli fler. Känner mig hetssugen. Vill spy. De flesta kalorierna kommer från tretton Digestivekex. Alltså what. Typ 900 kalorier. Så jävla dumt. För 13 kex. DUMT. Lär ju äta fler. Äter några Marianne nu och har ångest över hur mycket tjockare jag är än Emily, klasskamraten ska jag åka med imorgon.

Vill bli frisk, NU! Dricker te och hoppas att något magiskt ska hända mellan idag och imorgon men fattar att det inte funkar så. Har ju bara legat hemma dessutom, under dessa dagar, så är rädd att yrslet kommer kännas av hur fort och enkelt som helst. Nåväl, jag ska inte klaga. Jag ska ju i alla fall dit!

1 kommentar:

  1. Ååh, har också mått konstigt senaste dagarna :( yr, illamående, ont i magen osv. "Hoppas" på att det bara är min kropps konstiga sätt att ha ångest på, hatar att vara sjuk, speciellt när det innebär illamående.

    SvaraRadera