söndag 8 juni 2014

Blööööö.

Fredagens intag: 2300 kalorier.

Åt som sagt mycket hemma. Sedan träffade jag Erik i stan och vi gick på bio. Vi såg The Other Woman. Rolig faktiskt! Ja, vi går extremt mycket på bio... x) 

Hade grov ångest hela dagen. Ville hetsa ordentligt och gärna spy efteråt. Dum tanke. Blev inte så som tur är.

Något har hänt med min axel också. Någon muskelgrej. Så gör asont, speciellt vid inandning. Stört.

Gårdagens intag: Ca 1700 kalorier.

Bättre men fortfarande ångest. Låg i sängen i princip hela dagen. Det eller fåtöljen medan mamma satt i soffan. Axeln/nacken gör fortfarande ont och satt på någon liten massagegrej mamma köpt för länge sen som funkar bra. Sedan varm vetekudde.

Dock gör det fortfarande ont i dag. Ska antagligen ta ett varmt bad ikväll och sitta på massagegrejen sen. Först ska jag städa klart mitt rum. Ugh... Sedan ska jag in till stan och träffa en kompis jag inte träffat på evigheter. Hoppas det blir bra och inte stelt. Btw, så är hon sjukt underviktig och triggande. Så ångesten lär ju döda mig. :') 


Jag ska även få veta mitt mattebetyg någon gång idag, antagligen till kvällen. SJUKT nervös. Vill veta men samtidigt är jag rädd att det är dåligt. AHHHHHHHH!

1 kommentar:

  1. Hatar att umgås med tjejer som är smalare än mig, typ därför jag inte har några tjejkompisar kanske :P

    SvaraRadera