måndag 30 juni 2014

Hetssug.

Somnade strax efter halv sex och vaknade halv fyra. Hej helfuckat dygn! Började med Teen Wolf för två dagar sedan. Första dagen såg jag åtta avsnitt och igår 17. Så idag är jag på säsong tre avsnitt två. No life. Tänker redan på allt jag vill äta. Hur jag skulle kunna rosta mackor med smör, koka upp nudelsoppa, göra pasta dränkt i sås, äta upp de sista Digistivekexen, värma hallon och ta VANLIG vaniljglass eftersom att lättvarianten är slut. Spelar ändå ingen roll när man äter så mycket som jag. Eller gå och handla det man verkligen vill ha. Springa upp till Hemköp och köpa ett hetskalas. Sedan bara sitta och förnekelseäta till Teen Wolf hela dagen igen. Vad fan är det för fel på mig?

2 kommentarer:

  1. 17 avsnitt?? Shit pommes :O

    SvaraRadera
  2. Jag brukar söka på weheartit på "food" eller "candy" och gotta mig i bilderna. Men rostade mackor är fan det godaste som finns.

    SvaraRadera