måndag 23 juni 2014

Blandat.

Livet känns inte särskilt bra just nu. Ska skriva mer sen. Ska lägga mig nu. Varit i Norrtälje sedan lördag eftermiddag. Imorgon bitti kommer pappa skjutsa mig och Erik till stan medan han ska till jobbet. Första gången jag måste gå upp så tidigt under lovet, alltså runt sju. Erik ska dock vidare till Nynäshamn där han ska jobba i två veckor, förhoppningsvis lär vi ses någon kväll här och där. Jag själv ska till Rapunzel Of Sweden och prata om hårförlängning. Har du eller någon du känner haft det får du gärna skriva om det. Vad är bäst/snyggast/tips/m.m? Har redan läst på en del och funderar på nailhair för att få det att hålla länge och snyggt. Dock sliter det mer än stickhair, men mindre än microringar. Vill inte ha clips för jag skulle vara sämst på att sätta i dem snyggt. xD

Jag mår så där. Både psykiskt och fysiskt. Är nog sjuk. Förkyld, yrsel, seg känsla, ibland ont i huvudet och ibland obehaglig känsla i magen. Yrsel är något av det jobbigaste, då det känns av bara jag vrider på huvudet för fort. Samtidigt är det jobbigt för att det påminner om svälten och det har gått 1,5, kanske närmare 2, veckor sedan jag hade en svältdag.

Har haft en triggande midsommar vilket jag ska skriva mer om också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar