tisdag 10 juni 2014

Blö.

Jag stannade hemma. Orkade inte gå till skolan för att sitta i en park och titta på när andra spelar brännboll. Var trött och hade ont. Har fortfarande ont i axeln men istället för att det strålar upp i nacken när jag andas, så strålar det ner mot ryggslutet. Pallar inte... Suttit på massagegrejen i 30 minuter, haft varm vetekudde i två omgångar och duschat.

Ätit 400 kalorier i form av ett äpple och fyra Mumsmums. Bad mamma köpa ett packet igår. Som jag åt igår. Tyvärr köpte hon två. Så var ju dömd att faila. Ska äta middag med Erik och hans mamma och ena bror idag. Kul. Lär ju bli typ 800 kalorier... De åker kl fem på morgonen till Arlanda, sedan Kroatien så Erik min är borta i en vecka. Ensam. ):

Har sjukt grov ångest. Vill INTE ta studenten. Två dagar kvar. VILL INTE. ÅNGEST. Åh, livet känns dåligt just nu...

2 kommentarer:

  1. Varför vill du inte ta studenten? :(

    SvaraRadera
  2. Hej

    Du skriver att du inte vågar ta hjälp (i något tidigare inlägg) för att du inte skulle vara tillräckligt sjuk. Men så som du tänker om dig själv och på det sättet du skadar dig själv är verkligen inget att soppa under mattan. Det kommer förstöra dig. Jag vet hur det är att hata sig själv så pass mycket; men jag lovar dig att det går att förändra - du måste bara våga ta in någon utifrån som kan hjälpa dig. Varför fortsätta i denna onda cirkel? Den går att bryta. När du kommer ut på andra sidan kommer du t.o.m. vara starkare, klokare och mer erfaren än du var innan du började banta. Våga kämpa för något som gynnar dig istället för att trycka ned dig själv. Kram!

    SvaraRadera