tisdag 1 juli 2014

Hets och ful-känsla.

Jag hetsade igår. 3000-4000 kalorier. Dagen började bra. Låg på 1200 och jag kände att dagen kunde bli okej. Sen slog hetsmonstret till. Gick upp till Hemköp för att mamma behövde ju ändå mjölk. Ursäkter... Hetsade i mig bullar, Mumsmums och en chokladboll. Jag är så grymt äcklig. Vill bara sluta existera.

Det är första JULI. Jag skulle liksom vara smal för länge sen. Nej, istället är jag fortfarande tjock. Tjock, ful, äcklig. Jag vill bara bli nöjd med mig själv. Jag VET ju hur man gör. Ät nyttigare, börja träna och fortsätt så. Nej men det gör inte jag. Istället ligger jag i sängen, tycker synd om mig och fortsätter hetsa. Så äcklig och lat och dålig. Jag vill bara skada mig själv.

Jag vill träffa Erik idag och göra något mysigt. Då måste jag åka ner till Nynäshamn och han slutar runt åtta-nio. Vad kan man göra en kväll i Nynäshamn, när det dessutom är dåligt väder? :/ Eller det regnar i Stockholm i alla fall. Jag vill göra något KUL, SPÄNNANDE, NYTT och SPECIELLT. Bara han och jag. Ha en riktigt mysig dag på stan eller något. Hitta på saker. Jag vill fixa mig. Jag vill känna mig okej-fin istället för oduschad och äckelkläder i sängen-ful. Okej, Erik messade. Det regnar där nere också. Nu blev jag ännu mindre pepp på att åka två timmar helt ensam.

Man kanske borde börja med att duscha och se vad som händer sedan. Sagt att jag ska dammsuga så ska höra om jag kan göra det först utan att störa. (Min mamma jobbar hemifrån.)

1 kommentar:

  1. Jag är bara glad att jag inte har råd att köpa hetsmat; pengarna går till annat istället. Annars skulle jag handla så jävla mycket bullar och pommes frites och bara vräka i mig nu när jag är ensam om dagarna när sambon jobbar.

    SvaraRadera