fredag 4 januari 2013

Ajajaj!

Har en sådan träningsvärk från igår! Ändå höll jag bara på i cirka 25 minuter. Gjorde lite allt möjligt. Liiiite stretching. Några få sit-ups, armhävningar och en kort planka. Annars var det mest jogga på stället/runt i rummet, låtsas hoppa hopprep, utfallssteg, dansa/hoppa runt, en massa knäböj och massa jumping jacks.

Har träningsvärk i rumpan och låren, så det är jobbigt att sätta sig ner/ställa sig upp, att gå/springa eller att ens röra sig i princip haha! Får se hur det går med 250 kcal-utmaningen idag..

Idag ska jag hjälpa mamma med tvätten och sen ska jag städa på rummet. Ätbart, vet jag inte. Säkert något som inte är så jättebra haha. Sugen på pasta, hmm..

Idag lämnade jag in mina vikter till Målviktsforumet hos Wannathinlife! :)

Startvikten ligger på 53,6 för mig, har ett delmålpå 50 och mitt slutmål är 48! (Om jag inte blir nöjd innan!) ;)

Jag hoppas det går bra, känner mig peppad! Åt INGET godis eller sånt igår. Visst maten jag åt var väl inte den bästa men glad att jag inte åt typisk skit som snabbmat, godis, chips eller kakor. Speciellt med tanke på hur mycket sånt vi har..

Åt tomatsoppa med lite pasta i, väldigt lite blandsallad, två ljusa mackor med smör (Inte så bra kanske!) och en risifrutti! Kaloriintaget blev bra, träningen blev bra och vågen var snäll trots att jag ätit så mycket senaste tiden. Nu håller vi tummarna för att denna dag också blir bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar