tisdag 8 januari 2013

Första skoldagen.

Åt frukost, 230 kalorier.

Gick till skolan istället för buss efter t-banan, -150 minst.

Åt ett äpple, 70 kalorier.

Ligger alltså på 150 kalorier just nu, snart lunch och jag är hungrig. Fattar inte varför. Sitter även och suktar mig själv med prat om kebab med några i klassen. Plus bilder! Fy fan gott, och tjockt. Vill sitta och spela på IO och sen äta den godaste kebaben i världen på Falafelkungen! <3

Har en liten bar med mig för 156 kalorier och en cola zero. Gott! SÅ. NÄRA. PÅ. ATT. ÄTA. Men jag ska inte, ska vänta till lunch och äta lite då istället. Måste få en bra dag. För vet ni vad.. Jag åt mackor igår kväll. Åt för 400-500 kalorier.. Så hamnade snarare på 1610-1710 kalorier. :( Känns inte så grymt.. Menmen, nya tag nu. Bättre än 2000+!

Sitter i skolan och det är segt och tråkigt. Inga vanliga lektioner, känner mig så trött, hungrig, svag och tjock. And... I´m out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar