torsdag 10 januari 2013

Hets igår.

Hetsade ordentligt igår.

Bara i skolan, sluta kvart i sex, åt jag mer än 1600 kalorier. Hemma blev det värst. Vi köpte massa saker, gick och tvätta, kollade Criminal minds-avsnitt mellan tvättstugenedgångarna. Vi åt under avsnitten också. Hetsade.

Twix - 288 kalorier.
Skruvar - 250 kalorier.
Knäck - Ca 100 kalorier.
Mackor med smör - Ca 400 kalorier.
Crossiant, choklad - 386 kalorier.

Total hets: 1424 kalorier.


Totalt intag igår: 3144 kalorier...

Jag är helt sämst, invägning imorgon. Stressad. Idag måste bli en bra dag, annars kommer jag faila HELA helgen. Åhh... ångest. Vill inte vara så här tjock!

Har vatten, sockerfria tuggummin, ett äpple och två barer. Får se om det blir bars eller skollunch. Måste ligga lågt idag.

Måste.

2 kommentarer:

  1. Det är ju när man ätit för lite under förmiddagen man hetsar på kvällen..(i alla fall jag) försök att fördela dina 1500kcal under hela dagen så du slipper hets :)
    Jag försöker göra så och jag har klarat mig riktigt bra från hets faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Hatar hets. Jag vet lixom inte.. hur man sätter stopp. Jag har hört att förstå varför man hetsar är steg ett, att tänka att jag hetsade för att jag var arg. Eller jag hetsade för att jag inte ätit bra nog.. Och nästa steg är att förstå det medans elr innan man hetsar, och dit har jag nog kommit. Men nästa steg, att hitta något annat sätt att hantera det, det klarar jag inte av :( Jag har nyss köpt krom tabletter, dom ska kunna hjälpa mot sötsug, jag har klarat mig rätt bra de senaste dagarna, dock mår jag rätt dåligt pga annat och har ingen matlust.. men de kanske funkar lite oxå? =) aja, dom lär ju inte göra sötsuget värre iaf! =P Kram till dig!

    SvaraRadera