lördag 12 januari 2013

Inhandlat.

Gissat mig fram till 1200 men kan nog ligga högre, vet inte.

Är i Norrtälje och har handlat lite bra grejer! De där Dessert Delight tuggummina som Missa pratat om, plus testat de förut. Så köpte alla tre nu! :) Köpte även low calorie Jell-o från USA, säkert den som Missa pratat om. Annars köpte jag socker och cola zero. Men köpte choklad t.ex men de är små så tänker att det är bra om man är jättesugen och så blir det inte så mycket. Plus har sockerfri choklad hemma. Jag är halvpepp!

Skulle vilja hålla på med pulver+bar diet, verkar nice. Behöver inte tänka och ha ångest då.

2 kommentarer:

  1. Vill också ha sånadär tuggumin.
    Kram. ♥

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo, jag vet att A nästan är ett orimligt mål, men jag strävar ändå efter det. Det kan inte alltid bli ett A, men det är ändå mitt mål och jag siktar mot stjärnorna! :)

    SvaraRadera