torsdag 10 januari 2013

Kalorier och gymprat!

Fyra sockerfria tuggummin - 10 kalorier.
Ett äpple - 70 kalorier.
Proteinbar - 173 kalorier.

Totalt: 253 kalorier.

Känns som att jag kommer klara den här dagen bra matmässigt. Ingen aning om det blir någon träning, antagligen inte! Mamma och jag pratade om gym igår, hon vill att jag ska följa med till henne, 24 Fitness-grejs, och be om en rundtur och bestämma om jag vill börja där när jag väl fyllt äckloga 18 år. (Nej, jag vill inte bli 18. Jo, jag vill gymma.)

3 kommentarer:

  1. Åh jäklar vad gott med äpplen..kanske unnar mig det i helgen.
    Kram.♥

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, det är bättre än inget ändå! ;)

    SvaraRadera
  3. sv: nej jag ska inte stänga ner, förmodligen så blir det inte större än så här av att hon skrev till mitt ex :)

    SvaraRadera