måndag 7 januari 2013

Kcal, bio och HSGD.

Gårdagen gick inte så bra.

Efter frukosten träffade jag Alex och vi gick runt i stan en del och brände kalorier. Gick till ett fick, hon tog en chai latte och jag en Pepsi max. Men sedan dog jag av hunger och efter en ganska lång tid åkte vi + Erik hemåt och åt snabbmat.. Blev lite fish n chips för min del, åt inte allt men räknade på 800 kalorier. Då ligger jag ändå inte sååå farligt till gällande kalorierna. Men igår såg vi The Hobbit, på bio. Vilket betyder kalorier. Vet inte hur mycket, gissar på 500. :(((

Gårdagens ungefärliga intag: 1536 kalorier.


Egentligen är det ju typ min gräns, men kändes så illa att trycka i sig så mycket på slutet. Får vara glad att jag bränt lite, måste jag ju gjort.

Ett tag igår tänkte jag att jag vill börja på Healthy Skinny Girl Diet. Men tror den blir jävligt svår att hålla i skolan liksom. Men ska tänka på saken. Hur gör ni med skolmaten, ni som äter den alltså? Hur räknar ni? Jag mest googlar och ögonmåttar. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar