måndag 7 januari 2013

Träning och mat.

Tränade på rummet igen, kändes skönt. Hade kvar träningsvärken så för klen för att köra allt för "hårt". Innan jag började med det så stretchade jag en del, vill ju bli vig också! Sedan blev den crunches, burpees, jumping jacks, squats, utfallssteg (lunges), jogging på stället/runt i rummet, dansa, några andra benövningar, kanske något mer? xD

Brände i allafall 205 kalorier, så det känns skönt! Fast kommer säkert förvärra träningsvärken, inte lika skönt.

Även ätit fet pastasås med pasta, kyckling och lite blandsallad för att klara Ellens utmaning. Om det räknas, haha. Blev en kaloririk måltid men det känns lugnt ändå.

Pasta - 288 kalorier.
Sås - 120 kalorier.
Kyckling - 165 kalorier.
Blandsallad - 4 kalorier.

Totalt: 577 kalorier.

Skriver redan maten i ShapeUp så det är ju inte för mig, bara undrar om ni är intresserade? Oftast skriver jag bara kalorier, ibland vad jag ätit också menmen. Ni bestämmer! :)

Ligger för tillfället på 795 kalorier, egentligen ätit för 1000 men tränat bort 205! Får se vad jag äter mer sedan, för det lär jag göra. Något mellanmål. Ska försöka att inte äta något allt för onyttigt.. (Glass, godis, kakor osv!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar