söndag 6 januari 2013

"No thanks!"

Har nyligen ätit frukost för 234 kalorier. Blev någon slags macka med "hamburgarkött", typ som skinka fast inte gris. Dock samma kcal tyvärr, hehe. Sedan det jag haft cravings på i ett par dagar, VINDRUVOR! Det var sjukt gott! :)

Idag ska jag antagligen in till stan med Alexandra, hon ska handla lite presenter till sin mor och någon kompis. Annars kommer vi väl att gå runt och bara titta på saker och kanske fika/äta. (Fika = Cola zero. Äta = Lunch där jag kan kolla kcal.)

Igårnatt... FYFAN. Mådde piss. Ville hetsa sönder, gick till och med ut i köket för att kolla lite. Men nej gjorde inte det. Speciellt med tanke på att en kompis sa att jag inte skulle det, eheh. Slutade med massa quotes som "The difference between want and need is self control", "I´ve come too far to take orders from a cookie" och "Every time you say "no thanks" to food; you say "yes please" to thin".


Hahahah lite illa kanske.. men det funkade!

Btw, mitt hår blev snarare gult än grönt hahaha, men lite grönt också. ^^'

2 kommentarer: