tisdag 22 januari 2013

Alltid benen.

Okej igår åt jag 1655 men gick bort 160 kalorier. Så hamnade på 1495.

Idag har jag ätit för 467, men dricker en Celsius för 4 nu. Tyckte den var så där, tog Cola. Tror det finns godare smaker faktiskt haha. Men hoppas på att den startar förbränningen mer som folk säger att den ska göra? Fast tror inte på det haha.

Ska tvätta idag, började för en kvart sedan och slutar om två timmar haha. Skönt! Blir sent imorgon, 9 timmar i skolan är sällan kul! Hur som helst, ska tvätta med Erik idag. Vi kommer väl spela WoW, Monopol och kanske kolla Criminal minds hah.

Igår åkte vi till Kista. Åt mat, köpte surt godis. (MASSA!!! :( ) Och skulle se bio, vi drog hemåt och tänkte gå på bio där istället för att se om tiderna passade bättre. Men icke. Vi drog hem istället. Fick även godis av Erik igår, säkert för att det varit lite bråkigt heh. Söt men alltså, bajs på kalorierna. Var iaf Hallontryffel. Megagulligt! :)

Förlåt för att jag varit lite negativ och deppig, ska skärpa mig! Känner mig inte överdrivet tjock idag, bara lite. Mest magen när jag sitter, och benen så klart. Alltid benen. Vill bara ha ett jävla thigh gap, varför är jag så svag för? Hoppas på att få det vid 48 kilo, men jag tvivlar. Vågar inte gå ner för mycket heller. Tänk om man aldrig blir nöjd liksom, usch... MAX ner till 46-47. :>

2 kommentarer:

  1. sv: ja det var så hiiiimla skönt med lite värme haha, helt klart värt tillfällig viktuppgång och magont. :)

    SvaraRadera