torsdag 3 januari 2013

Mina mål.

Trodde jag skulle få en bra kaloridag igår men icke, åt massor hemma trots att jag redan ätit massa ute. :/ Men är glad att vara hemma efter ett stort besök i Nynäs och kalorifällorna. Nu ska jag läsa allas bloggar och bli megapepp!

Idag är jag pepp och jag ha en bra dag!

Har inga nyårslöften men jag tänkte ha lite mål eller vad man ska säga. Det är inte nyåret som peppar utan skolan, lättare att ha rutiner när jag börjar igen. Vågen visade nämnligen 54 kilo idag, jag hoppas att det är all mat och vätska som ligger kvar i kroppen. Får se vad vågen säger i helgen. :/

Någon i Stockholm som är intresserad av att träffas? Träna/peppa/snacka? Eller skype/sms, i hela Sverige!


Målen:

- Nå min målvikt.
- Börja powerwalka och springa igen.
- Få tillbaka min kondition.
- Köpa gymkort när jag blir 18.
- Börja sola igen.
- Få en pepp/kost/träningskompis i Stockholm. (För vad som helst ungefär, blir avis på att så många träffar folk med samma intresse.)
- Försöka att ligga på MAX 1500 kcal/dag, helst mindre. (Mer om jag är inställd på det/tränat mycket.)
- Försöka våga gå på en ana blogg-träff.
- Plugga mer!

3 kommentarer:

  1. Sv: Jag vet att stepmaskin inte är det ultimata när man ska bränna fett. Dock så är jag mörkrädd och inte så pepp på att gå ut när det regnar, därför gjorde jag valet att trampa istället.

    Japp, utmaningarna gäller från måndag till söndag, det är helt okej att hoppa in nu.

    SvaraRadera
  2. Om du vill kan jag skriva in dig också till denna omgång :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha jo, det är rätt fullt upp ibland :)

    Japp, imorgon lämnar du in all info :)

    SvaraRadera