torsdag 31 januari 2013

Rädsla för vågen.

Åt lite till igår, 200-300 kcal säkert. Men som sagt så brydde jag mig inte, "dagen var redan förstörd."

Hur som helst, inte ätit något än. Glad för det. Brukar ju äta tusen mellanmål innan lunch. Men vi har varit på studiebesök på Stringbergsmuseet. Ganska kul. Pratade mycket med min svensklärare på väg tillbaka till skolan, var trevligt och roligt. Hon är betydligt äldre än mig men kändes som jag hade flera delar gemensamt med henne jämfört med klassen.. Hahaha, tragiskt!

Snart är det lunch. Haft rast sedan tjugo över tio, studiebesöket tog slut då, till kvart över tolv. Så ska äta lunch om 20 kanske. Sedan mer rast, till sist rast. Erik ska till Gävle och titta på hockey, julklappen, med några kompisar. Jag stannar hemma för jag vill inte vara i vägen och jag har määängder med plugg.


Idag SKA bli en bra dag, hela veckan har verkligen varit upp och ner. För två dagar sedan hade jag i allafall en bra dag men varit mycket dåligt annars tyvärr. Imorgon är det vägning för Målviktsforumet och jag är så rädd och har ångest. Hoppas jag inte väger för mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar