måndag 14 januari 2013

Jag vet inte hur jag ska göra idag.

Ligger på 680 kalorier, lite högt kanske men jag är i allafall ordentligt mätt. Druckit en halv liter vatten, bra för att vara jag, blev kissnödig som fan haha! :)

Jag slutar kvart i fyra idag, medan Erik jobbar till sju. Vet inte om jag ska förbi hans jobb idag, han kommer antagligen vara själv då = skönare, eller om jag ska stanna i skolan och plugga/spela datorspel på IO/dra hem. Mängder med alternativ!

Jag vill bli smal! Imorse var jag så himla opepp men nu känns det lite bättre. Jag vill ner under 50! Vilket är mitt delmål i Målviktsforumet. Även om det tyvärr är en bra bit kvar.. För att nå mina mål måste jag kämpa och det hoppas jag att jag är stark nog att göra.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, frukost är ju det viktigaste målet på dagen, så jag tänkte att jag kanske får några fler till att börja äta frukost nu! :)

    SvaraRadera