onsdag 9 januari 2013

Triggad.

Åt 230 kalorier till frukost. Sitter i skolan nu. Trött och fryser så sitter med jacka haha! Mitt comviq dog nyss, jobbigt för jag vet inte hur jag ska kunna svara Erik när han skriver sen. Hoppas på att han finns på skype sen, när han vaknat. Han är ledig idag, vill också. Istället går jag till sex.

Jag har matångest. Vill äta, vill inte äta. Fan. Känner mig så himla triggad av allt. Det är en dag som denna som jag önskar att jag fastade.

Hatälskar smala människor, de är ju inspirerande och thinspo liksom men blir så ledsen. För kommer nog aldrig kunna se ut så. Min kroppsform är fel, min längd är fel, min vikt är fel, mitt fett är mest fel i hela världen och jag vill bara sova bort hela veckan. Jag hatar hur jag ser ut, känner mig så tjcok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar