fredag 25 januari 2013

Fyra hekto ångest.

Fyra hekto upp. 0,4 kilo. Plus på vågen. 52,9 kilo.

Även om man aldrig blir glad/nöjd över viktuppgång så känns det okej. Visst, ångesten gnager lite svagt men försöker tänka positivt. Har inte skött mig bra och jag gick ju ner så mycket förra veckan på ett sätt som fick mig att förstå att jag skulle upp mer. Trodde att jag skulle väga över 53 kilo. Men som tur är slapp jag trean. Vill bara ner. Redan ätit 75 kalorier, ett äpple alltså.

Skolmaten är dålig idag och jag är svag. En av mina favoriter typ. = Jag kommer äta mycket. Kommer också att åka till Nynäs eller Norrtälje idag, vilket oftast leder till mycket skit. Får ta det. Hoppas på att det blir bra ändå. Vill suga ut allt fett. Skulle nästan kunna operera hela mig. Nästan hela överkroppen och hela benen. Alltså inte händer, fötter, och allt som är mellan låren och magen hahaha! Visst verkar jag nöjd med mig själv?

1 kommentar:

  1. Åh, man blir alltid lika ledsen när man går upp.
    Men nu får du tänka att du tar nya tag imorgon.
    Kram. <3

    SvaraRadera