söndag 20 januari 2013

Jag vill bli smal nu.

Vägde mig. Upp 1,3 kg. Alltså 52,8. Dock tror jag mer på denna vikt. Ligger nog någonstans 52,5-53 just nu. Nu blir det att sköta sig!

Kanske ska upp till H&M och pröva jeans, känns lite läskigt men också kul. Jag vill så gärna ha W24, men tror jag ligger på W25-W-26. Provade ju ett par som funkade i W25, dock kan det ju bero på modell och sådant. Struntsamma, jag tänker hoppas ändå haha!

Jag vill verkligen bli smal nu. NUUU! Iförrgår och igår tyckte jag att min mage var ganska platt, om man jämför med hur den brukar vara. Fast det var ju för att den inte hade så mycket i sig, haha! Imorse var den helt okej, med tanke på att jag åt massor igår.

Kommer kanske att träna lite idag, bara lite övningar på rummet/springa runt. Kanske lite på gå/löpbandet! Får se hur man mår och vad man orkar.

1 kommentar: