tisdag 8 januari 2013

Mamma är en idiot!

Intag: 1769 kalorier.
Uttag: ca 150 kalorier.
Totalt: 1519 kalorier.

Hoppas det slutar här, fy känner mig så tjock. Speciellt så som mamma håller på.

Hon vägde sig och hade inte gått ner på de dagarna hon hållit på, så då blev hon arg. Hon hade ätit två ägg och ett äpple idag, och nu efter klockan nio så tar hon gröt. Blir ju typ som att hon straffar sig själv? Slukar gröten och säger att hon vill ha mer. Jag säger att hon kan ta en risifrutti av mig om hon vill och hon säger att det är för mycket. Jag fattar om hon inte vill ha den för att den är onyttig osv, men 230 kalorier till när man knappt ätit? La en kommentar om ätstörningar och hon svarar med "Ska du säga!". Alltså va???

Jag äter ju som faaan. Usch, jag är ju ett misslyckat äckel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar