fredag 4 januari 2013

Meeeeeeeeeeeeen!

Erik ska till Nynäs och spela fotboll, han undrade om jag ville följa med. Vilket jag ville. MEEEN tvättar ju, till fem säkert. Skulle hinna. MEEEN mamma vill fixa mina naglar och färga mitt hår. Fast det är sjukt bäst också, vi har fixat det mesta på ena handen vilket är sjukt skönt. Sen blir det andra + göra klart första samt bleka och färga. Kanske langar bild sen! ;) Blir ju en ny färg, istället för det blåa så testar vi grönt. Har alltid rosa dock, så lär vara mest rosa. :)


Kaloriintaget ligger redan på 762! Åt en risifrutti till frukost och nyss åt jag en fet lunch för 532! Pasta, kyckling och sås. Hah, men det var gott. Får max äta 738 till men skulle vilja klara Elllens utmaning idag igen. Men har ju tvättat så det bränner väl lite, hmm.. Har för ont för att orka träna, tyvärr. Hahah! Jag är sååå vältränad, hmpf!

1 kommentar:

  1. Tack :) ja jag vet att det är på tok för mycket träning egentligen. Men jag kör ju väldigt lågintensivt ibland också.

    Recept på proteinchokladkakan:

    25 g kasein protein (choklad)
    3tsk kokosmjöl
    3tsk stevia
    2tsk kakao
    4msk vatten/mjölk
    1 äggvita
    1/2tsk bakpulver

    Har du inte proteinpulver kan du säkert köra på mjöl +fiberhusk. Men jag har inte testat det :P

    SvaraRadera