lördag 5 januari 2013

Babbel, babbel och ännu mera babbel!

Jag är trött men lär väl vakna till liv. Jag vill hitta på något idag. Typ träffa Alex och sen se The Hobbit med åtminstone Erik igen, kanske fler! Guuud vad roligt!

Har lite fettångest idag, känner mitt fett extra mycket just nu. Speciellt magen och benen, usch! Vet inte vad jag ska äta heller.. Tog mig aslång tid att bestämma middagen igår. Så himla jobbigt! Funderar på att ta en risifrutti eller något nu till frukost. Fått en liten crush på dem, kanske inte bästa frukosten men frukost i allafall. Och det är ju bra! Men inte direkt hungrig, så väntar ett litet tag. Försöker få sms från Alexandra och se om hon vill träffas innan hon åker långt, långt bort igen. :(

Ska försöka övertala Erik till att se The Hobbit också, tihi! Busig man är! Sitter och kollar tider och platser på SF.se. Letade klipptid hos min frisör nyss, tänkt att jag kanske skulle tid på måndag men hon hade inga tider. Buhuhu, synd om mig! Jag ska i allafall bli lite snygg i håret idag! ;)

Blekningen tog inte riktigt igår, så vi gör om idag. Sen färgar vi det och sen målar vi naglarna. Som förövrigt blev fina. De var för långa, hade gått sönder lite och på en hade det släppt lite och det gjorde asont ibland. Fortfarande öm!

Jag skulle, från ingenstans, vilja testa att i 1-2 veckor bara leva på shakes och bars! Dyrt, kanske inte får för mor men skulle vara roligt. Hmm.. Några idéer om agrument? :)

5 kommentarer:

  1. Sv; Jag hittade det i en vanligt mat-butik :) liknande alternativ finns säkert på coop eller ica :)

    SvaraRadera
  2. Ska bara varna dig att de där shakesen är otroligt äckliga :S I alla fall enligt min åsikt, hehe. Jag har chokladsmak hemma och den smakar.. usch.. heh <3

    SvaraRadera
  3. sv: Jaa, jag vet, hatar det! :(

    SvaraRadera
  4. sv: Ja det ska jag göra :D
    Du får länka om du vill :D

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack! Jag tycker också att det valet låter väldigt vettigt just nu! :)

    Jag funderar på att lägga upp utmaningarna , men att jag inte är med själv, eller att jag är med lite då och då. Men jag är rädd för att utmaningarna blir för lätta för de flesta om jag ska göra dem på en nivå som jag tycker verkar lagom för mig... Jag ska fundera lite till på hur jag ska göra!
    Kram!

    SvaraRadera