måndag 7 januari 2013

Nathalie failar.

Det där med att inte äta något typiskt onyttigt gick inte bra. Åt choklad. Som tur "bara" 16 gram och som tur var det sockerfritt och low carb. 75 kalorier. Känns lite ovärt nu. Blir nog bara frukt eller något enkelt max mer idag.


Jag saknar Erik, han är och träffar en kompis. Känner mig helt nere nu. Mina planer idag var att se filmen "Perfect Body", träna, äta relativt bra och PLUGGA.

Jag klarade.. 2,5? Filmen, träna och ätandet. Fast ätande får bara en halva. För jag skulle inte äta socker. Aja, ska vara glad att jag inte åt hela eller Ben & Jerry brownie glassen i frysen. Tittade på den, tog till och med ut den. Hah, men kände inte riktigt om det var värt det. Det värsta(bästa?) är att den är min, mamma köpte den. Eller snarare jag fick henne att köpa den åt mig. Innan jul. Fortfarande inte tagit. Känns ju lite bra. Nu ska jag väl leva på frukt resten av kvällen, fast glass lockar ju. Meeen jag ska klara det, failat med chokladen och det får räcka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar