måndag 29 april 2013

Andas.

Ligger nu istället på 838 kalorier. Roligt va? Nej, inte alls. Tänkte ett tag att jag skulle ut och träna istället för gymmet men nej, usch. Kallt och blåsigt, nej tack. Så det blir gymmet. Ska vänta ett litet tag bara. Andas liksom. För jag är ju också en människa, så jag behöver ju andas.

Vill bränna minst 300, nästan mer bara för att jag åt lite godis nu när jag kom hem trots att jag ätit det i skolan. Gah, dumt!!! Blev typ tvångsmässigt här hemma, tryckte i mig minst 100 kalorier helt i onödan. Jag vill dock inte sätta för hårda krav på mig heller, om det går dåligt och jag inte orkar bränna det jag ville så blir jag ju bara mer och mer ledsen. Därför försöker jag att inte sätta "bränna minst" på över 300. Så ser man resten som en glad överraskning! :) Trots att jag innerst inne kan vilja bränna 500 haha!


Andas.

3 kommentarer:

  1. Träna inte allt för mycket bara gumman, det är aldrig bra! :*<3

    SvaraRadera
  2. jaaa, kom ihåg att ANDAS!!:)

    SvaraRadera
  3. Sv: Det är bara att försöka ta itu med det och inte stressa upp sig för mycket. Fast jag har mer en tendens att bli apatisk när jag har mycket att göra nu för tiden, haha.

    SvaraRadera