torsdag 25 april 2013

Hemma en stund.

Hemma. Fyfan. Slutade 20 minuter tidigare men kom ändå inte hem tidigare. Berodde på att jag skulle ta ut pengar till mamma, samt köpa speciellt lim till henne. (Som var lite krångligt att hitta!) Och sedan ett lås till mig själv. Hahah, varmt är det också. Riktigt fint väder ute, men jag är en av de som fortfarande använder vinterjackan och vinterskorna haha. Vinterskor och vinterskor, de är så sönderanvändna nu!

Ligger på 950, åt ett äpple och sedan la jag till lite extra på lunchen. Blev så osäker. (Åt ganska mycket.)

Borde dra till gymmet snart men är lite opepp. (Farligt med vilodagar som igår!) Sedan så kommer Erik hem snart, fast borde hinna gymma och sedan möta honom i centrum så vi kan gå hem tillsammans. Det låter bra.

Andra planer idag är att duscha, äta och plugga inför ett prov imorgon.

Vad borde jag äta mer idag? Tips på bra mellanmål samt middag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar