tisdag 23 april 2013

Hemma.

Hemma. Kom hem efter skolan, gjorde två mackor för jag var jävligt hungrig. Åt dem. Plus 200 kalorier i form av några rör som man brukar ha till glass typ. Ugh. Gick till gymmet. Sprang i knappt tid, fick ont. Som håll fast närmare magen istället för i sidan. Gick då istället i 10, sprang sedan i ett litet tag till. Brände 250. Mådde illa under sista tiden. Hade då och då svimningskänslor. Gick till en sådan där cykel där man har ryggstöd och trampgrejerna är framför en. Körde långsamt, mådde VÄLDIGT illa. Brände kanske 45 men räknar inte med dem för jag gjorde nästan inget arbete. (Och jag vet inte om det var 200 eller 250 jag åt dem där "rören" för.)

Ligger allt som allt på 709 för stunden. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Vill ju som sagt inte äta för lite och har ju ändå tränat. Får se vad det blir för middag. När jag mådde som sämst mådde jag illa av bara tanken på mat, lite jobbigt för Erik skulle köpa bröd efter gymmet. Så följde med in på Hemköp men bad honom skynda sig. Fick lite huvudvärk och yrsel på väg hem, samt hemma. Vilade i sängen innan vi hoppade in i duschen. Yrsel av att ställa sig upp och av att gå. Duschade snabbt. Gick, yrsel, till rummet och fixade. Sedan drog vi ner till tvättstugan och körde igång två vanliga maskiner och en grovmaskin. Ugh, mycket kläder. Ska inte bli kul att hänga. Men man bränner ju i alla fall mer av det än att bara sitta i sängen.

Även om jag inte brände så mycket som jag ville på gymmet och fast jag åt de där "rören" så ska jag försöka att inte vara så hård mot mig själv. Jag tränade i alla fall. Fast jag var opepp innan och trots att jag mådde dåligt så körde jag på ett litet tag åtminstone.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, men det är bara att resa sig upp igen och försöka på nytt! :)

    Tack finis!

    SvaraRadera