torsdag 18 april 2013

Planer.

Lunchen hamnade nog på 600. Men ät inget innan, så känns okej. Ska till gymmet så känns också bra. Massa kolhydrater som jag hoppas ska hjälpa, även om det är bäst att äta det 1-2 timmar innan träning och inte så här lång tid innan. Struntsamma!

Har engelska nu och tror jag ska göra rester, för läraren håller på med muntliga nationella. Som jag gjorde förra gången, gick dåligt och fick dåligt betyg (C) så nu vill jag inte prata mer om det.

Kanske ska till stan och kolla på en klänning idag, den såg söt ut på en docka i alla fall och börjar säljas idag så... Om jag orkar. Annars åker jag direkt hem, fixar och drar till gymmet. Kanske träffar Erik lite snabbt innan jag ska hem, tror det avgör om jag kollar klänningen eller inte. Han ska på jobbmiddag som sagt och kommer hem halvsent tror jag. Så skulle vara fint att ses lite snabbt åtminstone. Han jobbar hela helgen, vilket känns lite segt. Han kanske är ledig nästa lördag och det måste han fan. Vi har två år på onsdag så tycker att något kan man göra runt där i alla fall. Gud vad tiden har gått fort! Helt galet!

Tror jag skulle gå under utan honom, hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar