måndag 22 april 2013

Sitter i skolan.

Ätit en Enegy bar från Gainomax. Ligger på 170 kalorier. Dricker Sprite zero. Ska plugga lite till inför provet som jag har kvart i tre. En stor fråga i sam, vi får en timme på oss. Kanske en kvart extra om vi har tur. Går bra för mig i sam, verkar som jag kanske kan få A. Fick A på förra arbetet, och har tagit alla kriterier men hon är ändå inte nöjd? Helt stört.

Kanske ska gymma idag. Mamma kanske skulle och då kan jag ju passa på mig och lära mig lite om maskinerna. Om hon inte ska, så kanske jag och Erik ska dit. (Erik kan ju följa med mig och mamma också haha!) Kan bli att jag inte går alls, även om mamma går. Får se. Vill inte hamna för lågt, rädd för att fucka ämnesomsättningen. Känns redan som att den är lite lägre. Är inte så hungrig för stunden, mest bara sugen. Har ett äpple, som jag ska ta innan provet. Har sockerfri choklad om det krisar. Maten i skolan var inte lockande och jag var inte hungrig, så ingen riktig lunch. Dumt med tanke på att jag inte slutar förrän klockan kvart i fyra idag.


1 kommentar:

  1. Träna hellre och ät lite extra, istället för att äta lite och strunta i att träna. Att träna är alltid bra :)
    Lycka till på provet!

    SvaraRadera