tisdag 2 april 2013

Vuxenpoäng! Barnpoäng?

Nu sitter jag och äter lunch. Kesellapannkakor med sylt! :)

Hunnit med mycket idag och klockan är knappt halv tre!

Var uppe hos banken, fick vänta i 45 långa minuter. Varmt som satan, jävla mycket folk. Mitt ärende tog fem minuter, men kvinnan var i alla fall trevlig. Gick till gymmet. Krånglade lite med hur man skulle ta sig in, fick hjälp av två personer. Skittrevligt! Gymmade en kortis. Tog crosstrainer i 18 minuter och 45 sekunder, bara en kilometer. Körde inte så hårt och den där grejen är inte min bästa. Gick sen till löpbandet, sprang 2 km på 15 minuter. Hade dock en gå paus så hade kunnat springa snabbare tror jag. Brände 397, på 34 minuter typ. Nöjd!

Eftersom att jag tagit så mycket vuxenpoäng idag, (frukost, banken och gym) så ska jag nog fixa lite barnpoäng också. Funtar på att spela Sims eller kolla på balla barnfilmer haha!

Yogurt med musli - 213 kalorier.
En liten geisha... - 36 kalorier.
Kesellapannkakor med sylt - 405 kalorier.

Träning - 397 kalorier.

Totalt in än så länge hamnar på 257. Hoppas på att dagen fortsätter vara bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar