tisdag 23 april 2013

Skola.

Blev gröt med sylt till frukost idag, 180 kalorier. I skolan nu, filosofi. Blev ingen träning, känns okej ändå. Ska träna efter skolan. Klockan 19 ska jag och Erik tvätta också, mindre kul men måste göras.

Blir nog ingen riktigt lunch. Har liksom ett äpple och en Energybar med mig. Och Loka, Strawberry Ice Cream. Har ju hört att den ska vara god, så var tvungen att testa. Var helt okej, bubbelvatten är inte min grej men annars gott. :) En cola noll kan ha följt med också, ehehe.

Vill inte äta för lite, rädd för att sabba ämnesomsättningen och rädd för att aldrig gå ner i vikt. Ska MINST äta baren, helst äpplet också. Antagligen inget annat förrän efter gymmet. Där jag SKA bränna MINST 300 kalorier. Punkt.

Pratat lite med kompisen, var tydligen inget och jag överreagerade. <3

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket, hoppas det vänder nu :-) Blir så träningssugen när jag ser att du ska få träna idag!

    Mysigt att hinna umgås lite med pojkvännen istället, man ska göra det man mår bra av, träna hinner du ju sen, precis som du sa :-)

    Hoppas det går bra för dig på gymmet idag :-)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Är dem goda? De nya loka-smakerna? Tycker de låter så konstiga.

    SvaraRadera
  3. Å behöver också peppa med ngn. Önskar att du hade fria sms :( <3

    SvaraRadera