fredag 19 april 2013

Ångest och ledsen.

Ätit lunch för antagligen runt 500 kalorier, innan det åt jag ett äpple. Så ligger väl runt 580 kalorier. Har sådana cravings och att googla bilder på det hjälper fan inte haha. Funderar på att hetsa idag nästan, känns som att det inte spelar någon roll. Lång tid kvar till vägning och även om jag sköter mig så spelar det ingen roll för jag väger bara lika mycket ändå.


Okej, lite deppigt. Vet att om jag kämpar på en hel vecka så blir det antagligen minus. Aja, tror ändå jag tar en ätardag idag, faktiskt. Är fan ledsen. (Äta löser ingenting, jag vet. Men ni vet hur det är.) Allt är så jävla ologiskt. När jag käkar kebab och inte bryr mig så går jag ner tio kg och när jag bryr mig och tränar så står jag still. ROLIGT. Verkligen. Så nära på att köpa typ choklad nu under rasten. Men tror inte det blir av, nej. Ska försöka att stå emot. Vilket jag tror jag kan. Blir svårare hemma. ÅHHH. Hur fan ska jag göra idag?


Så jävla ledsen och ångesten äter upp mig.

1 kommentar:

  1. Ta och ät det du vill idag and call it a day, så tar du nya tag imorgon! Skitdagar kommer ibland, det är bara att försöka låta dem passera så smärtfritt som möjligt typ, haha. :)

    SvaraRadera