tisdag 16 april 2013

Bra dag!

Efter skolan mötte jag upp Erik. Vi har haft riktigt roligt och mysigt. Gick runt i timmar och köpte en del saker.

Ett linne.
Ett par ballerina skor.
Ett linne utan band.(?)
En kjol.
En mascara.
Ett läppglans.
Två par tights.

Och har pengar kvar som ska gå till shopping, mycket bra födelsedagspresent!

Vi åt sedan ute, åt pasta och lite bröd. För minst 600. Eftersom att jag gått aktivt i minst fyra timmar så gör det inget om jag missat 200 till exempel. För har gått bort MYCKET mer än det.

Intag: 880.
Uttag: Minst 4 timmar AKTIVT gående.
Totalt: 880 kalorier minus shoppingpromenad.


Nu blir det plugga! Ska ha muntlig presentation, eller snarare hålla en lektion om spelmissbruk. Kommunikation. Tycker det är viktigt och min pappa har varit spelmissbrukare så antar att det även påverkar mig till att prata om det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar