söndag 14 april 2013

Utegångsförbud.

Ätit för cirka 920 kalorier, tror jag. Ingen näring heller. Inget gym. Jag är sjuk, ful, äcklig, fet, seg och lat.

Kollat upp videos och bloggar med smink- och hårtips. Tänkte att det kanske är dags att lära sig någonting? Men nej, jag kan inte. Det är dyrt att köpa massa smink och borstar och ja, vem vet vad! Och sen att använda det? När skulle jag göra det? Jag kan inte ens hantera smink. Borde inte ens få gå ut. Så ful är jag. Tragiskt men sant. Borde ha utegångsförbud för att jag är så jävla kass och ful.  Jag vet att man inte behöver smink för att vara fin osv men jag använder det så sällan att det skulle vara kul NÅGON gång. Och att då faktiskt lyckas med någon annat än bara bas och mascara typ, möjligtvis kajal.


Jag är inte negativ.

1 kommentar:

  1. Kör på! Det är ju jättekul med smink och sånt, jag önskar också att jag var bättre på det. Kan inte ens lägga foundation haha! Men det är riktigt kul och inspirerande att kolla på :)

    SvaraRadera