tisdag 23 april 2013

ÅNGEST.

Har fortfarande hetsvikt i mig. Fattar inte. Har haft två riktigt bra dagar och väger mer än jag gjorde i fredags. Hur fan ska jag få minus till fredag? Måste ner minst 4-5hg och det verkar ju fan omöjligt. Jag går ju bara upp. Ångesten blev skyhög nu också. En kompis skrev något hemskt och svarar inte heller direkt. Åh, jag vill bara dö nu.

Funderar på om jag ska dra till gymmet innan skolan men kan bli svårt att hinna allt. Bli av med lite ångest kanske. Annars kan jag träna efter. (Eller båda, vilket skulle behövas för en sådan tjockis som jag.)

Varför svarar hon inte?

1 kommentar:

  1. Sv: tack så mycket!

    om du inte hinner med morgonträning
    kan man ju kanske göra lite hemmaövningar,
    som gör att du ökar förbränningen samtidigt
    som du formar kroppen? Behöver ju inte ta mer
    än 10 min:)

    duktig är du iallafall! kram

    SvaraRadera