torsdag 11 april 2013

När inte ens thinspo funkar, vad gör man då?

Ska vi gå igenom allt jag åt igår? Ska vi? Okej, vi gör det. Usch!



Liten pastagrej - 305 kalorier.
Choklad - 200 kalorier.
Godis - 300 kalorier.
Morotskaka - 400 kalorier???
Twix - 288 kalorier.
Kexchoklad - 280 kalorier.
Tre mackor med smör - 350 kalorier.
En macka med sylt - 100 kalorier.
Mjölk med coco pops - 250 kalorier.
Risifrutti - 230 kalorier.

Totalt: 2703 kalorier.

Detta är om jag minns rätt, och uträknat på ett ungefär.

Det hemska igår var att jag till och med tänkte "Vad gör jag? Det här är dumt. Jag vill ju bli smal, nu blir jag tjock. Varför äter jag så här?" och sen bara dog jag och tänkte "Skitsamma, målet till sommaren är fan 100 kilo!". Inte så seriöst men ungefär så mina tankebanor gick igår. Var så trött. Allt har gått så dåligt senaste tiden. Plus är sjuk och har mens, fatta cravingsen.

Nu är jag i skolan och dricker cola zero, ätit några Läkerol bara. Vet inte hur det blir idag, jag vill bara bli frisk. Få motivation och köra på. Någon som kan skänka lite motivation?

1 kommentar:

  1. Jag har också haft perioder då jag saknat motivation, det ända som brukar kicka igång den för mig är fasta och era fina bloggar. Rekommenderar inte fasta, du kan ju dock om du vill pröva juice fasta men man behöver inte fasta för att gå ner i vikt. Om du vill kan du äta mycket vegetarisk mat, då är det stor chans att gå ner.

    Kramar och lycka till, fina Nattis. ♥

    SvaraRadera