fredag 12 april 2013

"Jag mår dåligt, jag behöver dig. Kan du inte svara?..."

Sitter i skolan, vi var ju på museum idag på förmiddagen. Valde sedan att gå istället för att ta bussen, bränt minst 160. Skönt. Vill ju inte träna än eftersom att jag är sjuk men någon promenad funkar ju. Det var tacos i skolan, det tog slut. Fick ingen lunch, orkade inte gå och köpa något. Finns bara dåliga grejer här, känner att jag vill i alla fall inte äta det till lunch idag. Åt donken igår...

Ska antagligen äta en ganska dålig middag, potatisgratäng med lövbiff. Har ju äpple m.m men känner bara nej. Har inte sovit mycket, bråkade med Erik igår. Mer synd om honom för han fick sova ännu mindre. Inte mycket aptit. Har matte nu. Ska försöka äta något. Äpple och/eller protein shake. Ligger ju på -160. Så det gör ju inget. Tror jag tar ett äpple nu, snart.


Är med i Målviktsforumet igen. Startvikt 54,2. Har ju mens, fast på väg bort. Hoppas lite vikt släpper. Känner grov ångest idag. För inte sååå länge sen så låg jag runt 51,8 kg. Nu är jag upp på 54:an igen. Känns inte roligt. Känner mig kass. Haft sådan ångest att jag inte velat äta, jag har känt att jag inte förtjänar mat. Jag är för tjock, en för dum flickvän som gör att Erik inte får sova så mycket när han ska jobba, dålig kompis, dålig elev, dålig dotter, dålig människa, dålig allt. Åh, mår fan inte bra idag. ÅNGEST. Rädda mig.


"Jag mår dåligt, jag behöver dig. Kan vi inte prata? Snälla, kan du inte bara svara? Jag behöver dig nu, jag behöver din närhet. Var är du? Jag behöver dig nu. Jag mår dåligt, jag behöver dig. Kan vi inte prata? Snälla, kan du inte bara svara?" - Valon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar