torsdag 18 april 2013

Peppad!

Nu är jag hemma!

Fortfarande mätt efter lunchen, riktigt skönt. Mätt på ett bra sätt och inte "Aj, jag dööör!"-mätt. Ska snart till gymmet. Ska packa ihop lite, kolla lite och skriva klart det här inlägget haha!

Känns mindre kul, nu när man kommit hem, att behöva gå ut i regnet igen. Men går ju ganska fort och sen kan jag köra! Tänkte börja med crosstrainer, som de andra gångerna. Sedan springa. Blir nog ingen cykel och antagligen ingen styrka. Ska jag köra styrka vill jag nästan ha med något mellanmål haha. (Tjockt, men bra tydligen!)

Dock tror jag att jag väntar och istället tvingar mamma att visa hur maskinerna funkar senare. Så slipper jag misslyckas helt haha! Får se vad som händer.

Peppad på gym, nu ska vi bli smala! Vägning imorgon! Bränna minst 300 kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar