måndag 15 april 2013

Matprat.

Åt en ganska stor lunch, hamnade säkert på ca 600 kalorier. Men åt inget innan, så det känns okej. Ska förhoppningsvis gymma med Erik idag. Om jag gymmar så har jag bestämt middagen också. Den är bra men dålig.

Skogaholmslimpa med leverpastej, ägg och Oboy. Skogaholmslimpa är inte så bra men men... Leverpastej och ägg ger protein och Oboy ger snabba kolhydrater/socker som hjälper proteinet att komma ut till musklerna snabbare eller något sådant. Hahah, en kvinna jag känner, som är polis, brukade äta det. Fast minus äggen när hon tränat, fast mer som mellanmål, och hon var vältränad. :) Även om mitt mål inte är att bli fit, så är det ändå bra. Bra mycket bättre än nudlar eller pommes eller choklad! Man skulle även kunna äta kexchoklad och något proteinrikt haha! (Men det tänker jag inte göra, då vill jag ha tränat hårdare.) Ska antagligen bara köra kondition, plus inte ta i för hårt. Vill inte bli sjuk nu när jag är så nära på att bli frisk.



Dessutom går ju förbränningen upp ett litet tag efter träning. Och det är bättre än mycket jag ätit på sista tiden haha! Och det låter ganska gott.

1 kommentar:

  1. Jo jag läste det på hennes blogg och det verkar ju jättebra! :)

    Jag vet att jag har ganska höga krav men orkar inte se dessa höga siffror på vågen längre.. <3

    SvaraRadera