torsdag 18 april 2013

Gymmet idag istället.

Tack för de peppande kommentarerna! Kram på er!


God morgon! Idag ska bli en bättre dag, som sagt. Idag blir det gym, punkt. Erik ska bort på jobbmiddag så får gå dit ensam. Om ingen jag känner ska dit, men det är inte så troligt haha! Kommer nog bara träna kondition, som vanligt. Får se om jag kör styrka. Funderar på om man ska äta middag innan eller efter träning.

Hon polisen jag pratat om, hon kunde äta det där mellanmålet efter konditionen och sen köra styrka. Tror dock inte jag kommer göra så. Men skulle vara coolt. Ska nog göra så när jag börjar med styrketräning. Vill dock ha med mamma som kan gymmet lite bättre. Så kondition får funka idag. Så länge jag tränar så är det bra.

Lunchen i skolan är typ spaghetti med köttfärssås. Brukar ju räkna på cirka 500. En dag kanske man äter 300 och en dag 600, det går liksom jämt ut. Men bra och ha ett ungefär. Ska se om jag ska försöka räkna lite så bra jag kan på vad lunchen innehåller haha. Har ett äpple och en liten energibar med mig. Har även en proteinshake men den lär jag inte dricka. Hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar