onsdag 17 april 2013

Vad ska ätas idag?

Åt lunch på kanske 500, kanske mindre. Räknar på 500 iaf. Erik skulle till Nynäs men blev inte av, så nu spelar han på IO men ska komma förbi till min skola senare. Slutar ju 18. Ska nog ändå försöka gymma. Sitter och försöker tänka ut vad jag ska äta idag. Vad som ska ätas om jag tränar och vad som ska ätas om jag inte tränar. Som när jag åt ägg, leverpastejsmackor och Obóy så var ju det efter träning. Mycket kaloririkt om man ska göra det som en middag. Som mellanmål kan man ju göra mycket mindre portioner. En macka, ett ägg och ett glas. (Drack bara ett glas, knappt men ändå.) Jag åt ju dubbelt upp på maten. Får se kanske gör något annat. Om jag inte tränar kan det bli annat.

Om jag tränar funderar jag på subway nästan, går på MAX 700 om jag tar en hel. Kanske kan ta en halv osv. Funderade ett tag på att äta kexchoklad (som snabbt socker och kolhydrater) efter träning men alltså.. nja. Åt inget godis igår, skulle vara coolt att inte göra det idag heller.

Frågan är vad som ska ätas om jag INTE tränar. I skolan lär jag MINST äta ett äpple, kanske ber Erik köpa något/dricker min proteinshake. Går som sagt till 18. Vill verkligen se minus på fredag, MÅSTE se minus. Orkar inte annars. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar