fredag 19 april 2013

Orättvist.

Vikten stod still. Vänta va? Jag har gått ner när jag kämpat mindre. Inte roligt. Kanske lite vätskevikt, hoppas jag, eftersom att jag åt lite chips och choklad igår. (Dumt...) Ångrar mig grymt mycket nu.

Dock så åt jag inte så bra i helgen så det kanske har spelat in. Glad att jag inte gått upp men ändå...

Sitter i skolan nu, trött. Erik kom hem runt ett. Går till halv tre och vet inte vad jag ska göra sen. Kanske kolla en klänning, som jag pratade om förut, men vet inte om jag orkar. Vet inte hur jag ska äta idag. Vill hetsa men samtidigt fast och samtidigt vill jag bara sköta mig bra. ÅÅÅÅÅÅH!

1 kommentar:

  1. Gör egna hyllor som jag gjorde!
    Tillåt dig bara öppna just en låda där det finns massor med kalorisnåla grejer så man håller sig på rätt bana!

    SvaraRadera