söndag 28 april 2013

Jag ÄR tjock.

Gårdagens intag: 1560.
Gårdagens uttag: 962.
Gårdagens totalt: 598 kalorier.


Mer än nöjd! :)

Känner mig dock riktigt fet, vill bara gå ner i vikt. Var så länge sedan. Vill ner till åtminstone 52-53, där mådde jag bättre än nu. Usch, allt fett känns. Hela tiden. Äckligt.

Idag ska jag träffa en kompis i stan, inte träffat henne sedan förra året. Måste bli bättre på att ses, känner mig ganska värdelös hehe. Hoppas det blir kul och att jag inte trycker i mig massa onödiga kalorier. Vet inte om jag tränar eller inte idag, vi får se.

2 kommentarer:

  1. Sv: Då ska jag fortsätta med bilder! Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Vet att du inte kommer tro mig nu, men det är ganska självklart att du måste äta mer när du tränar så mycket som du gör! Det är jätteduktigt och bra, dessutom stannar inte din ämnesomsättning upp heller.

    Kramar och kärlek till dig fina Natta. <3

    SvaraRadera