torsdag 18 april 2013

Cravings.

En kille, från skolan, sa att jag hade en perfekt kropp. Det gjorde mig väldigt glad. Får sällan sådana kommentarer från andra. Bara pojkvännen, några kompisar och släkten typ. Men inte folk som man inte står nära liksom. Blev glad. Så glad att jag knappt vill äta. För jag vill bli smal. Ändå är jag sugen på allt.


Sugen på:

Kebabbitar med pommes och ketchup. (Frysvaror alltså.)
Subway.
Donken...
Chokladtårtor.
Choklad.
Pasta.
Mackor.
Glass.
Chips.

Fast lär äta något, vet dock inte vad.

2 kommentarer:

  1. Sv: Åh, ja! Jag har blivit jätteförtjust i att springa! Ibland får jag tvinga ut mig, men mer ofta VILL jag ut och springa. Det är ett stort framsteg för mig! :D Duktig du var som också gjorde det!

    Jordnötssmör är sjukt gott...farligt gott, haha.

    SvaraRadera
  2. Kram <3 Det blev överätning idag för mig så mår inte så bra :( Men lite lax imon kommer få mig att må liiite bättre iaf..

    SvaraRadera