lördag 20 april 2013

Klockan är två.

Ätit lunch och sett en film som heter "Jeff who lives at home", den var bra! :)

Åt pasta med tomatsås och kyckling, 580 kalorier. Mycket men tänkte att det kan förebygga onödigt ätande med stor lunch och att jag behöver kolhydraterna om jag ska träna. Vilket jag hoppas att jag gör.

Om ni vill bränna kalorier medan ni lagar mat så är det bara att dansa under tiden haha. Sätt på musik och flamsa omkring. Kunde inte låta bli. Ensam hemma också, så behövde inte skämmas så mycket haha!

Jag är så sugen på att äta något riktigt onyttigt som hallonwienerbröd eller Daimtårta. Vilket jag inte vill egentligen. Juste, får skriva upp det på hetslistan också... Åt Daimtårta igår.

1 kommentar:

  1. Hahah jag brukar också dansa runt när jag lagar mat! Eller diskar,, eller städar :'D Lite discomusik på det så blir det himla trevligt!

    SvaraRadera