lördag 12 juli 2014

1 av 128.

5444 sökande, 128 platser. Jag kom in på socionomprogrammet! Är så glad! Trodde jag inte skulle komma in någonstans och bli en hemlös missbrukare eller något. Hah, jag överdriver aldrig. Samtidigt som jag är lite besviken över psykologprogrammet. Har reservplats 93. Amen, lycka till. Fast kan så klart inte sluta hoppas..

Idag har jag gjort syntest till körkortstillstånd. Känns skönt att ha det klart. Inte gjort så mycket vettigt idag. Ätit mycket. Bakat. Ätit ännu mer. Hetsat som vanligt. När ska det ta slut? Jag hatar det här. Klockan är snart halv fyra och jag funderar ändå på om jag ska äta något mer innan jag går och borstar tänderna... Kan jag inte bara börja b/p:a?

4 kommentarer:

  1. Grym du är som kommit in! Du ska vara jättejättejätte stolt fina Nathalie! <3

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Vet hur grymt det känns att komma in! :D försök fokusera på det positiva, du är värd det.

    SvaraRadera